Strona główna Książki Walka informacyjna i zarządzanie przekazem informacyjnym

Walka informacyjna i zarządzanie przekazem informacyjnym

Opis

Dlaczego warto zaznajomić się z arkanami walki informacyjnej i zarządzania przekazem informacyjnym? Z oczywistego powodu: czy nam się to podoba, czy nie, wszyscy – bez wyjątku – jesteśmy zanurzeni w przestrzeni oddziaływania informacyjno – psychologicznego. Przeciętny człowiek przez kilkanaście godzin na dobę korzysta z mass mediów, komunikatorów, Internetu i mediów społecznościowych. Z zewsząd naszą świadomość „atakuje” także wszechobecna reklama. Wnikliwe przyjrzenie się instrumentom, jakie są stosowane w socjotechnice przekazu informacyjnego i które skrywane są za fasadą rzekomego obiektywizmu, pozwala dostrzec i uchwycić istotę rzeczy. Bywa bowiem tak, że widzimy tylko zewnętrzny sztafaż pewnych zjawisk przedstawianych nam w mediach masowych czy społecznościowych, który jest zwyczajną iluzją nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością. Dlatego bez zapoznania się chociaż w stopniu podstawowym z problematyką walki informacyjnej współczesny użytkownik zarówno tradycyjnych środków masowego przekazu, jak i e – mediów może stać się ofiarą różnego rodzaju manipulatorów i infoagresorów.

 

Dostawa

Sposób dostawy: Koszt dostawy:
Pocztex 16,99 zł
InPost Kurier 14,69 zł

Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:

  • Dywersja Psychologiczna

    Zobacz

  • Wywiad i kontrwywiad jako kluczowe komponenty walki informacyjnej

    Zobacz

  • Błękitny Grom czyli rzecz o generale Józefie Hallerze

    Zobacz

  • Żołnierze obcej sprawy. Agentura wpływu

    Zobacz

Cena

35,00 zł

Liczba sztuk

Dostawa od 14,69 zł


Zapytaj o produkt

Cena

35,00 zł

Liczba sztuk

Dostawa od 14,69 zł


Zapytaj o produkt